Saturday, October 8, 2011

Ya Allah Ya Tuhanku..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Engkaulah Tuhan yang telah menjadikanku,
sebagai hamba-Mu..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Akan ku tetap di atas janji-Mu,
sekuasa diriku..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Betapa aku banyak mendosai-Mu,
dalam mengecap segala nikmat-Mu..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Ampunilah aku,
di atas setiap keterlanjuranku..

Kerna sesungguhnya aku tahu..
Tiada yang mengampuni aku,
melainkan dirimu...

Ya Allah Ya Tuhanku..
Sampaikanlah juga ucapan salam serta selawatku,
Ucapan teristimewa buat kekasih agung-Mu..

Kerna sesungguhnya aku mahu..
Disisinya bakal dibangkitkan aku..
Sebesar-besar kurnia-Mu,
terhadap doa kudusku..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Ku pinta dilimpahkan segala kebaikan-Mu..
Pasti kan ku sabar menanti rahmat-Mu..

Peliharalah aku dari kejahatan yang menipu..
Yang tidak pernah ku tahu,
segera atau lambatnya memburuku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts