Saturday, October 22, 2011

Keampunan

Aku mengadu kepadamu Ya Allah..Ya Tuhanku..
Dosa-dosaku menggunung besarnya wahai Tuhanku
Aku sedih dan derita dengan dosa-dosaku
Dengan rahmatMu ampunkanlah aku wahai Tuhanku

Kesalahan-kesalahanku..
sepenuh pasir sahara
Tuhan jangan biarkan aku..
Biarkan aku tidak berampun
Aku menyesal wahai Tuhan
Keterlanjuran itu...

Wahai Tuhan Engkau ampunkanlah segala dosa-dosaku..

Kalau Engkau ampunkan aku..
kebesaranmu tidak terjejas
Jika Engkau tidak ampunkan aku
Aku kan hambaMu

Kasihani hambaMu ini..
yang telah menyesal
Aku berjanji
Tidak akan aku ulangi lagi

Wahai Tuhan..

Tuhan dengarlah rintihanku ini
Terimalah penyesalanku
Kabulkanlah permintaanku
Janganlah Engkau kecewakankan permohonan ini

Aku tidak jemu-jemu
Mengulangi permohonanku
Tak berputus asa dengan rahmatMu..
Ampunkanlah aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PaidVerts